Tullys café

Sådär då var första jobb dagen klar, jag tycker att jag klarade det väldigt bra och det var mycket roligt.
Hanna (heltids anstäld 19 år) sa att det verkade som om jag lärde mig snabbt och  sa att det var bra att jag frågade när det var något jag inte visste, de andra hade varit väldigt seglärda och inte lika mycket framåt och villiga. De ser jag som ett gott täcken.  Hanna var en mysig tjej vi skrattade och hade trevligt i varandras närhet, de va inte stelt eller så. Detta ska nog gå bra :)


När jag slutade hämtade pappa mig vid gullmars så att vi skulle åka hem till min kusin som fylde år. där bjöds det som vanligt på mycket god fika. Pappa klippte sig också äntligen (Kusin Camilla är frisör)

Nu har jag precis kommit hem och ska snart sätta mig framför tv:n tror jag.

Jag har förästen bara en gardin kvar att sy upp innan jag får betalt för jobbet :D... plus att jag ligger ute med ganska mycket pengar och jag har räknat ihop att när jag får tillbaka allt så blir det samanlagt 800, shiit när blev jag genirös med pengar :P haha.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0