Time to sleep...

Ja nu var det dags för lill bruden att sova. Jag har tvättat ansiktet och gjort alla andra saker innan läggdags. Nu ska jag bara värma vete kudden och lägga mig med den, har ont i ryggen nämligen.

I morgon väntar en rolig dag (hoppas jag). Först har jag sov morgon till kl 1 eller altså jag börjar kl 1. Men jag ska i alla fall gå upp kl 6. för jag vill ha rutiner. Ska då se på jul kaländern och efter det ska jag fortsätta att sy på gardinerna som pappa beställt till sin lokal. Har sytt klart dem två korta och har de lååånga kvar. (jag grämer mig över att nåla de tio meterna).  Efter skolan har jag att se fram emot min första jobb dag. Fast de är igentligen inte jobb dag, jag ska bara få lära mig hur jag gör och så. nu på måndag och tisdag(utan ersättning, bläää)..

hehe nej nu ska jag sova, ha en bra natt och hoppas ni får en god sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0