Thai mat

Hejsan hejsan. Jag drog ut med Caroline på stan ett tag.  När jag kom hem städade jag lite på mitt rum och öppnade min första advents present, det var en jätte fiin lampa:) Tack mamma!
Sen mötte jag Ellinor och nu är vi här hemma hos mig och syr på gardinerna jag fick i arbeta att sy upp. Vi är så himlan hungriga, vi väntar på att mamma ska komma hem med thai mat, åååå de bara vattnas i min mun när jag hör Thai mat. mumms mumms..... de var verkligen länge sedan jag åt. Kyckling med jornöts sås och vitt ris. Låter gott va?
Kyckling satay.....

I kväll har vi planerat att se på film(Bad Santa) eller så kanske vi går på bio, devar nämligen så att Måby och FRippe ringde och totalt tjatade ihjäl mig för att de vill att jag och Ellinor skulle följa med, men jag sa att vi följer med om dom bjuder, han sa att han skulle tänka på det och ringa upp senare. Men jag tror att de kanske hittat några andra som är villiga att betala för sig själva^^ haha..
Men om vi nu kommer iväg på bio så blir det Saw 4.

Nu ska vi hitt på någe annat;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0