Sy upp min jacka.

Haloj halloj...
Mönster konstruktion, suger. Men de är väldigt nödvändigt så jag kämpar på med mönstrena till livet. Nu har jag lunch och jag väntar bara på att Linda ska få lunch så att vi kan gå iväg till tyvaruhuset och köpa tyg till min jacka som jag bestält av henne. (hon är bättre en mig på att sy). Jag har designat den och hon ska få sy upp den. Jag hittar ju aldrig någon fin jacka.... Hoppas den här blir fiint:)

Idag på bussen kom "nalle damen" på. Hon går går omkring med sin nalle hela tiden och pratar med den. Haha inte söt eler? ;).

Idag har jag glömt mitt mat kort som jag alltid gör, så de blir ingen lunch för mig, jag få vänta tills jag kommer till jobbet(café tullys) ska nog ta en giffel då, eller pasta sallad. får se

kram kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0