SPLITTRAD.

Hallå där, hemma för en liten stund sedan, vi såg på en film i stället, lagade mat och gick en promenad på sköna söder. Nu sitter jag här med en te kopp gjord av det sissta chai teet, noow! Jaja mamma ska köpa nytt i morgon så de går ingen nöd på mig. Har gjort mig ett ägg också.

Förövrigt känner jag mig helt splittrad angående nyår. Jag vill verkligen vara med en kompis, men hon ska på en lokal fest som verkar super trevlig, jag är bjuden dit och så men jag känner att jag vill ta det ganska lugnt. Äta midag med några tjejer och sedan gå ut och titta på fyrverkerier. Jag vill inte ha värsta festen på nyår. hmm.... svårt"/..

Nu är det dags för mig att dra mig till sängs, i morgon ska jag upp kl 6 och ta bussen klockan 8 för att ha avslutning med klassen, och sedan har jag loooov!!.

Kommentarer
Postat av: alx

du vet att det inte inte kommer vara värsta festen hos mig va??

2007-12-20 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0