Släkten är värst.

släkten är värst. Haha ett bra namn för min släkt;) nej men alla i min släkt är super men det var inte många som kom idag när min bror fylde 20 år... De troga som var här var mormor och moster, och så kom toddy. Min fasters man. Så vi har mycket bullar och tårta över. Men jag antar att de kommer folk andra dagar och hälsar på min bror.

Mormor och moster är fortfarande här, linus är också här. Den lilla sötnosen till hund. Så jag ska göra dem sälskap en stund till:)

Min mage ser nästan ut som en bulle nu när jag proppat i mig så mycket bullar. ;D

Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Men Denise!! Han fyller faktiskt 21!! :) Kram kram

2007-12-10 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0