Roligt att jobba!


Hejsan halloj;)

Sitter hemma hos Amanda nu kom hit för ett ett tag sedan, med massor av fika och då överdriver jag inte de va MASSOR! Fick nämligen en hel del f¨rån jobbet eftersom de stått i 2 dagar ungefär. Jag och hanna delade på en hel morotskaka, en halv choklad kaka, massor av bullar och mackor. Hela Amandas familj jublade av lycka(kula att göra folk glada)...

Och varför är jag här då?? Joo för att jag är så himlans kär i min Amanda, haha nej men för det första så tänkte jag praktiskt, jag slutade jobba sent och då är det nära hem till henne, plus att det är mysigt att träffas lite också;) (thihi).
Nu ska jag och Amanda fixa en blogg till henne, hon ska göra precis tvärt emot "blondinbella" säger hon med lite ironi i sitt uttryck. Haha:D.

skriver nog inte mer idag och ja, jag vet att ni vill ha bilder men jag är inget vidare bra på det. Kanske kommer sen när jag inte har lika mycket att göra om dagarna.

 This is Mandish. -baraeb.blogg.se
kram kram, jag skickar en kanel bulle på posten;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0