Riktig kärlek, värt eller ovärt?

Riktig kärlek är inget man hittar lätt, men jag har inga problem med det. Visst det skulle väl vara underbart härligt men de är inte så att jag gråter över att jag inte har känt på det. Jag tycker nästan ett en ungdom ska uppleva lite innan de går och blir kära. Kärlek och förhållanden kan vara så knepigt, pojkvännen är svartsjuk, han har dåliga vanor och de uppkommer en massa små bråk som är helt onödiga.

Själv är jag ganska patetisk har jag fått för mig. Finns det minsta lilla sak på personen som jag inte tycker är fint så blir jag bara mer och mer illa till mods och sedan slutar jag att gilla personen. Det kan tillexempel vara en för kladdig hårslinga efter vaxet, en sned tå eller en finne i ansiktet. Jag vet att jag inte alls är perfekt så jag fårstår mig inte på mig själv. Varför inte nöja mig med någon på "min nivå".  Hehe ,jag tror att ni kanske tycker att jag tänker helt konstigt i denna fråga. Men så är det, jag tänker väldigt annorlunda på vissa saker. Bland annat om förhållanden.
Jag kan säga att jag nästan inte är svartsjuk. Jag tänker i stället. En puss? Vad betyder den, ingenting okej men då är det lugnt. Lite kramar spelar ingen roll och om en puss tillkommer och den inte betyder något så är det okej. De ska absolut inte före komma kyssar om de inte ingår i någon lek. Jag kan låta min pojkvän umgås med bara tjejer. Det är inte något problem för mig faktiskt.


Så vad ville jag säga med detta? Att förhållanden är onödiga? hmm njae. Ville jag säga att jag inte varit kär? nej inte de heller. Så vad ville jag? Jag tror inte jag hade någon speciel punkt. bara skriva lite av mina åsikter.


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-12-10 @ 18:04:35
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0