Nyårs planering.

Hejsan hejsan, en späckad dag idag... Jag orkade inte titta klart på filmen så jag slängde ut folket och så gick jag och Amanda till centrum, däe hittade jag en fin fin tröja som jag ska ha på nyår, och en fin sak att ha i håret, ni kommer få se sedan.

Jag Alexandra, Mamma och Sandra har varit och inhandlat saker inför nyårs midagen/festen. Det här kommer att bli super :D. Vi har gjort i ordning skivor med de bästa låtarna och köppt glitter till att pynta borden och åh hoppas det blir bra...

<nu sitter jag, Amanda, Alexandra, christian och Sandra här i spffan och lyssnar på musiken som vi ska ha på nyår. Och det ryker kärleks tee i hela lägenheten;)

Vad ska ni göra på nyår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0