Marry Christmas!

God jul på er alla!

Mobilen har plingat sedan 00.00 i natt (tur att jag sov så djupt att jag inte vaknat) och den plingar en.

Mamma kom in och väkte mig vid nio med ett "god jul gumman"  och så undrade hon vad jag ville ha att äta. Det fick bli risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk. Jag har fått ett morgonpaket också som inehöll handleds värmare, de såg inte ut riktigt som jag ville att de skulle, så jag ska få gå och byta dem, men tack mamma/kenneth:)...

Just nu sitter mamma och min bror i badkaret, men snart är det min tur, åh va skönt med ett jul bad.!

Nej nu ska jag gå och leta upp sladden så att jag kan lägga in lite bilder.

Kram kram och God jul på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0