Lucia flicka.

AJ, min mage. Åt nyss men jag åt inte direkt mycket men ändå gör det ont i magen. De är inte för att jag är mätt antagligen, kanske något annat, vad vet jag :)

Jag har varit och lånat en engelska bok på biblioteket som jag snart ska sätta mig och läsa(About a boy). Har också fixat lite till precenten till Caroline Blommé som fyller 16 år i morgon:) på lucia och allt. image86Titta ser hon inte ut som en lucia också?? ;) hihi..!

Idag är finalen av sveska top model. Skönt ändå att alla programen håller på att ta slut. det är egentligen ganska jobbigt att tänka ut tider och så för att passa ett tv program. Lite patetiskt kanske, till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0