Kvällens...

Kvällens låt:Min brors
Kvällens frisyr: hög knut
Kvällens smink: Av tvättat sedan länge
Kvällens klädsel: Trosor och vitt linne samt tofflor
DKvällens planer: sy, skissa, sova(om sova går)
Kvällens händelse: Pratade med en viss person som jag saknar lite.
Kvällens saknad: Dun täcke
Kvällens dummaste: att jag inte kommer kunna sova
Kvällenss bästa: mörkret
Kvällenss vill ha: sömn.
Kvällens drog: ost och te
Kvällens tråkigaste: sova
Kvällens finaste: du älskling
Kvällenss köp: privat
Kvällens godis: tar "stoppa sötsuget" tabletter så jag har inte ätit något godis.
Kvällensmat: tre lusse bullar, tomat sås, tjockpankaka och ost.
Kvällens humör: VILL VILL VILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0