KAN INTE SLUTA ÄTA.

Nu har jag kommit hem och jag funderar på att ta fisk grytan som mamma gjorde men eftersom jag åt hemma hos Anna så orkar jag inte. Vi åt tjock pankaka och de var bara meningen att jag skulle smaka lite eftersom mat hemma stod och väntade. Men som alltid när jag gillar mat så kan jag inte sluta äta. 3 stora bitar med glass och hallon sylt. Varför kan jag inte sluta äta då?? jo för att de är så gott och jag har inget stopp haha de rimmade:P ...

Aa men nu är det bonde söker fru på tv hör jag, mamma älskar det har jag en kännsla av. Ska nog ta en kopp te och sätta mig framför tv:n eller y de sissta av gardinen.
Har förästen druckigt 5 eller 6 koppar te idag(inte bra, de är vätske ut drivande).

 titta vilken sönos. Mee like!

Något av det här halsbanden funderar jag på att köpa till lilla Linus.
 
Eller bara en gullig jul rosett.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0