JUL KUL!!! JAG LÄNGTAR EFTR JUL STÄMMNINGEN.......!

JUL KUL!!! JAG LÄNGTAR EFTR JUL STÄMMNINGEN.......!
'

omg, vad gullig, de är vad jag tycker i alla fall hehe.

Idag är första gången på hur länge som hälst som jag inte har mycket planerat i helgen, idag ska jag vara med jessica men de bestämde jag nyss, vi ska bara ta det lugnt. I morgon ska jag på glögg meating men sedan är kvällen ledig och de är skönt. A sedan på söndag ska jag jobba.(första gången med ersättning) och jag längtar, jag blir bara bättre och bättre på att göra goda kaffe. Men jag kommer sakna att jobba med Hanna som varit min handleare eller vad man ska säga, hon jobbar inte på helgerna. Men det ska bli roligt att lära känna nytt folk.
Jag har fått upp min dåligt sagda lön lite, men de räcker inte så jag ska prata med chefen om det. Förästen så ringde Tony and gay mig i går och undrade om vad för slags jobb jag sökte om det var asistent eller något, för om det var det så var dom intreserade av att ha mig där. Men dom skulle ringa om mig om några dagar när de planerat lite. och är det bättre lön så tar jag det jobbetlugnt. Eller vem vet kan ju kanske ta båda. Tony and gay på lördagar och Tullys på söndagar;D hehe ...

DAGENS ALLT...

dagens låt:Haleluja
dagens frisyr: Knut och luggen fram
dagens smink: Maskara
dagensklädsel: Stövlar med klack, strump byxor, En lång tajt stickad tröja
dagens planer: Ska se idol och mysa med Jessica.
dagens händelse: Skaffade face book. (Stort!)
dagens saknad: Min egna telefon och mina kläder som en kompis har.
dagens dummaste: att jag inget matkort har
dagens bästa: Idol med Jessica
dagens vill ha: En fin ny jacka.
dagens drog: te
dagens tråkigaste: sova
dagens finaste: Den lugna kvällen
dagens köp: Glass till kvällen
dagens godis: tar "stoppa sötsuget" tabletter så jag har inte ätit något godis.
dagensmat: en halv giffel, en lusse bulle och morotskaka.(har inget lunch kort)
dagens humör: Förväntansfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0