I paketen fanns....

Varma dun tofflor, skön pyjamas, underbart mjuk randig filt, bjuti sleep och en kopp med kärleks tee. Jajemän detta är vad jag sitter med just nu. And I love it!..

Ja jag fick en del bra saker i kväll.
Flera par tofflor
sjal
tröjor
Bjuti sleep (Att ha över ögonen när jag sover).
te kanna
Örhängen
halsband
Mössa/vantar/halsduk.
Miniral smink.
Present kort på: Pärl butik, åhlens.
Smyckes bok (insperation)
Flis filt.
Pyjamas.
Kareoke skivor.
Handleds värmare.
Linser, Isblåa(men min ögonfärg gör att de blir mörkare)
Söt förvarings burk med inehåll: Te(kärleks te och vinterkarusell te). Godis, smycken, fina klistermärken.
Prov docka( att prova på när jag syr)
Pengar.
Har jag glömt något?? kanske vet inte...

Kvällen var som alla andra julaftonar, ganska lugn. Vi är inte så många som firar jul samtidigt. Vi åt en massa mat och blev super mätta, sedan åt vi massor av godis och drack massor av dryck. Tittade på kalle anka och öppnade paket. Och på slutet blev det en massa sjunga eftersom det fanns nya kareoke skivor att tästa.
Tomten var också här;)....

Tack för presenterna, tackar specielt till Moster Sandra och bibbi/morfar Eftersom jag vet att ni följer min blogg.
Kraaam....


Kommentarer
Postat av: Moster S

Ha ha ha! Du e rolig du...
Tack själv för mina underbara krämer!!
Å länken du har på mig funkar inte...:)
Kram kram!

2007-12-25 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0