Hund kläder/affär??

Denna söta hund heter Linus och jag fnderar på att köpa honom ett fint halsband i julklapp. Men jag vet inte riktigt vart jag kan göra det och är det väldigt dyrt?

För övrigt är jag mycket pigg sitter här och svänger fram och tillbaka med huvudet till låten(min blogg låt). Haha kan anses en aningen skumt men så varde det. Nu klickade te kokaren och det inebär att mit te vatten är klart. så nu ska jag göra i årdning mitt te och sy lite på gardinerna.
 I morgon ska jag gå upp klockan 6, titta på julkaländern och sedan går min buss vid 8. får se om jag ska göra en sissta sekunden morgon i morgon och gå upp vid 7 äta frukost  titta på jul kaländer(som inte är så jätte bra) göra i ordning mig lite den sista kvarten och sedan gå till ussen.

Idag fick jag förästen en liten present av min farmor, nämligen islands tröjor, vet inte om dom är super fina men när jag säger att dom är varma så ljuger jag verkligen inte!.

kram.<3

Kommentarer
Postat av: bini

www.lechien.se

kanske? :)

2007-12-05 @ 12:12:42
URL: http://bini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0