Hemma mys.

Skridsko åkning, jajjemän. Jag har åkt skridskor idag. Men bara en pytte stund för sen gick jag till centrum för att träffa sandra en stund. Caroline kom efter ett tag också och vi satte os och tog en varm choklad med grädde.

Nu sitter jag och sandra i lägenheten och tittar på AFV as skrattar, och nu ska vi göra nudlar, har köppt det till mitt lilla skafferi föråd.

Amanda kommer hit snart och Jag är inte helt säker men caroline kanske ska komma också. vi blir antagligen bara hemma och tittar på film. Det är nog det bästa jag vet. Att bara sitta under täcket med mina kompisar, Äta mackor med brie ost och dricka tee. Mmm ... så härligt.  Om jag måste välja mellan fest och hemma mys så blir det offtast hemma mys. :)

Kram på er.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0