Hemma hos Anna

Sitter här hemma hos Anna lite smått besviken på att jag inte kom iväg till city. Jag har nämligen inte lagt in Carolines nr i telen och hittade inte nr från när hon ringt eller så. Mycket ledsamt, jaja jag följde med Emelie och ANna hem till anna i stället. Sitter och tittar på hund halsband på en sida som bini tippsade om och det fanns en del söta saker, nu är bara frågan om jag ska köpa halsband eller en jul rosett??? hmmm...

Kom på lite mer saker jag önskar mig:
Färgade linser: ljusbåa
Nya silkes droppar(mina är slut)
Ny fondation(min är snart slut.
Mönster bok (mönster till kläder)

Urk kommer på nya saker hela tiden men jag kommer ju inte få allt, bläää hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0