Gårdagen var händelserik.

good morgon alla morgon pigga, ja ja jag vet det är lov och jag borde sova ut, MEN ja det finns ett men ;) hehe. Jag gick nämligen upp med Amanda i morse, som skulle iväg och jobba. Jag kanske ska börja på hennes jobb(posten) inte världens glamorösaste jobb men jag tror att det kan vara hyffsat kul ändå och fördelar finns, springa upp och ned i trappor för att dela ut post, och cyckla hela dagarna. Jag skulle slå en pling till chefen lite senare och prata^^ HOPPAS!.

Igår var en händelserik dag. JAG KLEV I HUNDBAJS! urk"/, Tur att jag hadde tofflor på mig hahaha. SOrry för att jag berättar den absurt äckliga saken men de va ändå lite kul. Jag blev sjukt äcklad kan jag säga. Stod med Ena benet upp i luften höll i tofflan med fingerspettsarna och skrek som en "tjej" hahaha. Och hur gick detta till?
Jo, min fasters hund börjar bli gammal så han lägger av små kluttar lite var stans och då när jag ska gå upp för att hämta mer glögg så kliver jag olyckligtvis i en av de där äckliga små kluttarna..... Jaja farmor tvättade mina tofflor på en gång och jag fick låna ett par andra av henne. :) Ett tipps, kliv INTE i bajs...
Igår gick jag, sandra, amanda, christian, oskar och robin på bio (good luck chuck) eller vad den heter. Den var otroligt underhållande vill jag säga, och jag och amanda satt med filt längst fram, myyyys!.
Efter det drog jag och Amanda hem till "Min" lägenhet. den är min under lovet har mamma och kenneth sagt. Det känns skönt att få vara själv lite. jag gillar det.

Nu ska jag försöka väcka Caroline och se om jag får äran att leka lite med henne;)
ska se om jag kan byta mina julklappar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0