Frukt och choklad.

Nu har Alexandra gått hem, vi har tittat på Perater 3 ;) höll nästan på att somna då det var super mörkt i mitt rum, men eftersom jag har linser i så får jag inte göra det. Har hört att det ska vara dåligt, eller i alla fall inte bra.

Jag äter massor av choklad och frukt just nu, chokladen är mindre bra men frukt har jag hört ska vara bra för en del saker, ja ni vet nog de flästa sakerna de är bra för. Men något ni kanske inte vet är att om man äter mycket frukt så får man en bra lukt in the private area, om ni förstår vad jag menar. Bara ett bra tipps till er tjejer, Ät frukt! Hihi...

Nu ska jag sätta mig med en kopp kärleks te och invänta tomten är far till alla barn som går på 4:an kanske 5 i nio?

Kram kram.

Här är förästen en söt bild på mig och mina "syskon" i Turkiet. Love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0