Föreläsning mode året 2005

God morgon, i natt kunde jag ju inte somna på ett tag så jag satt vaken till runt tre. Vid halv 8 kommer mamma in och frågar om jag inte ska ta bussen som går klockan 8, jo sa jag lugnt(innan jag tittat på klockan) När jag upptäckte hur mycket klockan var så fick jag elt i baken och fick faktiskt allt att gå ihop.

Mamma-Va snygg du blev på nolltid
Jag- jaaa, fixa något så att jag inte blir blöt när jag går ut!
Mamma- själv försvinner mina påsar under ögonen om hundra timmar.
Jag-MEN FIXA!
Mamma, vill du ha en plast påse?

Hahah ni kanske inte fattar men jag tycker de är as kul nu när jag tänker tilbaka på det, jag har lixom panik och stressar gärnet så snackar mamma om påsar under ögonen aldeles lugnt. hehe..

Aja jag han göra mig i årdnign på 7 min och sedan dra iväg till bussen. jag han tilloch med ta ett kort på mig själv vad jag har på mig men tyvärr glömde jag ta med mig kameran. Får se om de kommer in någon bild. Jag är inte den bästa på att lägga upp bilder just nu. ursäkta mig.


Vi hade nyss en föreläsning om mode året som var 2005 då de var en tillställning i gallerian. Den var intresant tycker jag, men nu har jag 3 timmar håltimme(känns något onödigt). Och jag som inte ens har med mina gardiner nu så jag kan roa mig med något.




Annars då? hur har vi det med humöret idag??
Jora jag är glad, en aningen trött men annars mår jag bra. Jag längtar till lunch, han inte äta i morse nämligen. Undrar om det finns något gott bara.?

Amanda sitter här brevid mig och visar upp blondin bellas blogg och hon verkligen hatar den, de är lite kul alla sitter och tyckeer att hon är knäpp...

Hon verkligen hatar henne :P

Nu ska jag plugga lite, eller sova:D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0