Flemings ber, finns det ens ??!!!

Jag tänker inte för fem öre!! haha, jag pratade med Caroline i telefonen idag när jag stod på södra station för att åka hem ifrån jobbet. Ja och så kommer det ett tåg, jag undrar varför det är ett gammalt tåg men tänker inte mer på det och kliver på tåget. på tåget pratar jag ochkså i telefonen det är inte förns i flemingsberg som jag märker att jag åkt fel och då har jag ändå åkt kanske 5 stationer. I panik får jag ringa min mor och be om hämtning, men lika dålig som mig så hittar mamma ingen stans. Men vi kommer fram at jag tar tåget tillbaka till älvsjö och hon åker dit och hämtar upp mig där. Gullig mamma jag har ändå;).

Som tur va så hade jag fått med mig massor av bullar och mackor så jag små tuggade lite på de medans jag väntade en halvitimme ute i kylan på att tåget skulle komma. Jag tror att Denisé lärt av sitt misstag och kommer inte göra om det.

Jobbet gick bra, jag gjorde många latte och prövade till och med på lite andra nya varianter som jag och hanna (En anstäld) roade oss med under dö tiden. Den var super goood. Jag gjorde en mocka med hasselnöts smak i. Och Hanna som inte gillar kaffe älskade den(Kanske ska starta eget??) hmm.....

Hehe. nu ska jag sova eftersom jag kom hem en timme senare en planerat. I morgon börjar jag klockan 6 men för min del blir det ingen sov morgon jag går upp runt 6-7 för att kunna bli trött i morgon kväll så att jag kan få somna tidigt som jag vill.

Ha det bra, kraam!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej, men flemmingsberg finns. Va det där du va? :O

2007-12-05 @ 12:33:36
URL: http://CarRru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0