EN nyttig fukost??

Jag måste börja med att försvara mig denna morgon, då jag åt "mankakor" med sylt och glass. Och till mitt försvar vill jag bara säga..... Det är looov! Hehe. De var i alla fall väldigt goda, inga vanliga pankakor, de var gjorda av mjöl och mjölk bara. Men alla tyckte att dem var goda. Jag och Amanda var uppe först och sedan gjorde jag frukost till Tobbe som vaknade och nyss gav jag viktor en tallrik. Hampus ligger och sover och får inget för nu är allt slut... (SYND).

Nu sitter vi och tittar på "på smällen" Ska senare gå till Centrum och titta på en nyårs blåsa (jag skulle sy en klänning men jag hittar inte det jag påbörjat på) Och runt 5 kommer mamma att köra oss till ica maxi där vi ska inhandla allt som behövs till nyår. Temat ska vara glitter. Hoppas på att det blir trevligt. Jag har bjudit in 11 personer till att fira nyår med mig och jag hoppas att de vill komma...

Förästen. Är det inte lite konstigt att en 26 åring bjuder ut en 16 åring på fika??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0