En lördags morgon.

God morgon mitt folk, idag här i Stockholm är det ganska tråkigt väder men mig gör det inget för jag ska bara sitta inne hela dagen. Förutom när jag ska möta Ellinor. Vi ska nog vara hemma och se på någon mysig film. Gårdagen blev ganska tidig inte så sent, skönt de för då slipper jag tröttheten idag.

Vi är några stycken här just nu, som sovit över och det verkar bara som att de är jag Evelina och Josef som är pigga. De roligaste var ju igår när jag och Amanda låg och sov. Josef kommer in i rummet och sover, men jag trodde det var Angelica som kom in, han hadde ju brunt hår och jag sov ju typ, Plus att Angelica sagt att hon skulle komma in lite senare. SÅ jag trodde att jag kunnde vara tjej och sova toppless som jag brukar göra. men så i morse upptäckte jag att det inte alls var Angelica som låg brevid mig. De va Josef! Hehe, jaja han hade inte sätt något så de var ju bra hade kanske inte varit så lyckat.

Good morgon på er, hoppas ni får en trevlig lördag.
kraam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0