En kompis/Begravning/ganster och champagne.

Sorry för inget inlägg igår. kom hem ganska sent, var nämligen först och shoppade lite julklappar till mina kära, med Jessica, sedan mötte jag en kompis och vi gick och fikade. Stannade vid café 44 en snabbis också för det var ett bra band som spelade där.

Urk, nu är det tråkigheter som gäller"/... Ska nämligen på begravning. De är inte roligt. Jag har varit på en begravning förut, detta blir min andra. Jag undrar om jag kommer gråta eller om jag kommer vara stum eller hur det blir. Man kan ju inte förutspå sina reaktioner direkt.

Efter begravningen så ska jag på midag hemma hos Gucci, hon har temat hipp hopp/ganster och brat/bimbo. Jag ska vara ganskter tror jag :)... men jag får se om jag orkar klä upp mig så efter tråkigheterna i kyrkan. Men jag hoppas att det kommer bli trevligt, hennes mamma har köpt in champagne till oss. och det blir god midag. alla underbara flicor kommer också att vara där, så det ska nog gå bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0