En dag full av första advent

Hejsan hejsan, idag har dagen varit lång. Jag och Elinor vaknade vid nio, då slog vi på ettan och tittade på jul kaländern. (mamma och Kennet tittar nu, vi växer aldrig upp, hehe) sedan åt vi en advänts frukost och fixade resten av bloggen.

Jul shoppingen med Emelie och Madeline blev inte av då Madde var sjuk och Emelie skulle ha gäster, men jag tog med mig Ellinor och jul handlade. Kom hem nu. De är därför jag inte skrivit blogg:)

Jag har i alla fall köppt presenter till alla som ska ha nu men jag tror att jag ska öka på dem då jag har pengar kvar. Var tvungen att köpa lite till mig själv också. Köppte Olive natural (rengörings mjölk och Ansikts vatten). Mina har nämligen tagit slut. Nu ska jag äta lite och sedan titta på film med min bror som precis kommit. Om jag hinner ska jag sy på gardinerna lite också.

kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0