En chimpans i familjen

Jag ligger och tittar på en film som går på 5:an just nu, "En chimpans ifamiljen" heter den. Den är ganska söt tycker jag :). Själv har jag alltid velat ha en apa att sköta om,de verkar så söta. Nu har jag ju såklart förstått att det inte går att ha en apa i hemmet. Men småbarn tänker förståss helt anorlunda och då va det en önskan jag hadde.

Idag vill jag bara ha en söt liten voffsing:)

Vilken är sötast, apan eller hunden??   Själv har jag väldigt svårt att avgöra mitt val.

Kommentarer
Postat av: Lovisa.

Alltså alltså, båda är ur söta. Har nog med blickarna att göra, båda ser så oskyldigt söta ut. Men om jag ska tänka på hur de båda djuren är så får det bli hunden. Jag vill inte ha en apa hemma hehe. :D Vilkenfin blogg du har!!

2007-12-27 @ 12:57:12
Postat av: katta

Heter du verkligen Denisé med accent på sista e:et? Dennisee? Aldrig hört någon som heter så :)

2007-12-27 @ 16:11:18
Postat av: denisebeskow

Ja Katta, jag heter denisé med accent över e:et. Mina föräldrar satte dit det för att det skulle vara fint, de tänkte inte på innerbörden. Men jag utalas som vanligt;)

2007-12-27 @ 17:20:43
Postat av: anna

HUNDEN!!

2007-12-28 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0