Dryga 26 och en halv timme kvar av 2007.

Ja nu är vi snart inne på ett nytt år, igen!

Idag gick jag upp tidigt och fördes med tåget in till söder till mitt jobb. Det var hårt jobb som vanligt men efter att dagen var slut så fick jag en vältjänad lön och mer en vad jag borde ha fått. Skelle såklart vilja behålla allt utan att säga något, men då kan jag bli återbetalningskyldig och de vill jag inte:)...

Nu sitter jag hemma hos alexandra, vi har färgat hennes hår så att hon blir ny piffad tills i morgon. Ska snart gå hem(hem till mamma) och sova, och ensam också. Har nog inte sovit ensam på minst 1 vecka.

Bordet har vi dukat också, jag tycker det ser ut som ett barnkalas ska äga rum men jag vet inte det blir nog bra. Det är bättre att ha plasst en att ha glas.
Titta så fina glass jag har gjort..  Tog Socker och vatten. Sedan droppade jag det över glasen, därefter strödde jag över socker över glasen, och titta så fint det blev.
Här har vi kalas bordet, det kommer såklart vara mycket finare i morgon med ljus och lite andra saker.. :)

Nu ska jag gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0