Den skrattande Drömmen

Jasså var det juldagen idag?

I vanliga fall skulle vi varit hos mormor och ätit julbord nu, men eftersom det inte var så många som kunde så blir det inte så. Vi tar det senare, som en sissta måltid innan Sandra(moster) drar till Thailand som volonter(stavas?) :P haha.

Så nu sitter jag här och tar det lugnt, tittade nyss på shrek 3. I morse vaknade jag av att jag låg och skrattade. Jag drömde näligen något kul. Jag har vaknat hela natten av att jag skrattar, men jag kommer bara ihåg det sissta:

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Drömmen
Jag skulle vara med och spela fotboll, men jag var inte så bra så jag ville dricka te i stället, och ni vet de här te påsarna som man är tvungen att dra lite i för att få ut snöret?  A det var en sån jag skulle ha i teét men snöret var väldigt långt och det var trögt att få ut det, så helt plöttsligt med ett ryck så satt min hand med en smäll i pannan på någon kändis. Kommer inte ihåg vem det var men jag minns att det blev chockat tyst och sedan började vi att took skratta, sedan vaknade jag av mitt skratt.  Är det inte stört eller :P hehe..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att bara ha en mys dag, med film och godis. Alexandra kanske kommer över. Men jag vill också komma ut ett tag. Kanske blir en promenad till solakuten och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken fin och trevlig blogg du har. Första gången jag besökte den och deffinitivt inte sista :) Har du haft en bra jul?

2007-12-25 @ 13:23:18
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Mingla

jadå det hade jag :) vad ska du göra idag?

2007-12-25 @ 13:28:23
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0