Dan före doppardan...

Det sissta ljuset lyser, det sissta i min rad, jag ser den lilla lågan och känner mig så glad nu vet jag riktigt säkert att julen ska komma.

Ja den här söta visan har jag sjungigt många jular. Sjunger när varje ljus tänds i advents staken. Dock har jag nu slutat med det, men jag har den ändå kvar i mitt hjärta;) hihi.
Ja nu är det ju som sagt helt säkert att julen ska komma. IMORGON! Jag tycker att det verkar som att jag är den ända som inte tycker att julen är överskattad.... Vart jag en frågar så säger de flästa att de inte tycker att julen är så solig. Har jag kanske fortfarande barn gener i kroppen??

Idag:
Idag vaknade jag klockan 7 (alarm) Gjorde mig i ordning och gick tillbaka till sängen, och stälde sedan klockan på kvart över 8. Så här gör jag väldigt ofta och jag tycker att det är smart. Man gör i ordning allt och sedan när man går upp nästa gång så är det bara att gå.

Jag gick till tåget och åkte till jobbet. Men väl där så fick jag inte jobba, han sa att de inte behövdes (Skiit gubbe!!) Men när jag ändå var på götgatan så tog jag mig lite tid och tittade i affärer. :)  Sedan åkte jag hem till pappa för att sortera högar med kasst och spara saker. Pappa ska nämligen flytta och då måste ju lägeenheten rensas....

Nu sitter jag här hemma hos mamma för mig själv, tror att de andra är och jul fikar med några kompisar.
Våran gran är super fin, och i år fick jag bestämma designen. Den är vit, glittrig och lyser underbart vackert. Tack mamma för att jag äntligen fick bestämma.(ni ska få se ett foto).

/Denisebeskow<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0