Är jag en snäll flicka?

Jag undrar om jag är ovanligt snäll. Jag brukar för det mästa hjälpa till om det är någon som behöver. Men när jag väl en gån inte kan hjälpa till så blir folk sura. Hmm? för vana att jag ställer upp i vått och torrt?. Och nu på sissta tiden tycker jag att de är många som försvagats med hjälpa till krafterna;) jag frågar om hjälp (inte så stor sak) men ändå så får man ett nej. Det kan vara en hjälp fråga om ett matte tal, men personern är fullt upptagen i sitt eget så inte ett djud hörs. Ignori på hög nivå känns det som. Snälla de tar typ 3 min att hjälpa till med såna saker. Visst om man inte kan men har du förmågan, så lär ut till andra.

Kl är 20 äver 9 och jag ska ta bussen som går hel så vad ska jag gör na då. är ju i princip helt klar. Åka tidigare? Nej jag måste ju vänta på Anna, vi åker ju tillsamans på mornarna. Men ska jag ta och läsa lite kanske? Nej jag har inte hyrt någon ny bok.

JAG VET! jag ska lägga mig i sängen och vila lite:D mm skönt, jag ställer klockan på 7 i så går jag 4 i. Ja de va en härlig ide. Så nu får mitt inlägg ta slut här, för nu ska jag VILA!

kyssar till er.<3


Kommentarer
Postat av: Erika

man kan bli riktigt irriterad om man jämt är den som hjälper till och sen får man inte hjälp tillbaka när man väl behöver det.. :/ man kan alltid försöka att hjälpa någon; två skallar är smartare än en! :)

2007-12-10 @ 09:12:38
URL: http://moween.blogg.se
Postat av: denisebeskow

tack erika, bra att någon håller med mig ;)

2007-12-10 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0