Äntligen lite julstämmning i bloggen

Jag sa ju förut att jag skulle pynta min blogg när det blev första advent/första decemer. Nu har jag och Ellinor suttit här och försökt i 2 timmar ungifär och ändå är det inte helt som jag vill ha, saknas lite bilder där uppe, men vi försöker nog lite till i morgon men just nu behöver vi sova för i morgon ska vi upp och se Jul kaländer^^ hihi(Ja det är bra, tycker jag)... Plus att vi ska göra den mysiga advents frukosten till oss och mamma samt Kennet.

Men jag hoppas att ni står ut med min nya jul stämmning här i bloggen ;)
Nu är det dags för alla mina "måste göras" saker. Ta mina tabbletter, borstaa tänderna i en viss ordning och puttsa dem ;) samt tvätta av ansiktet. Sen tror jag att jag är redo för att sova. i morgon ska ni få se min önskelista också. Eller ni kanske inte är så intreserade men de är ju så att mina släktingar läser min blogg och jag tror allt bestämt att dem vill se vad jag vill ha till julklapp i år.

Tjing pling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0