5 dagar eller?

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag tappade helt lusten stt skriva. Men var inte oroliga jag tror att jag snart är tillbaka i skrivandet igen;).

Idag har jag varit inne med Caroline i city. Jag mötte henne vid gallerian, sedan gick vi mot NK där hon skulle hitta en present till .... (säger inte vem, man vet aldrig vem som läser ens blogg). Kom ganska nydligen hem väldigt fullproppad av munkar som jag fick av caroline. Det var ett stånd nere på plattan där dom sålde dem, fick en extra också för att den inte var varm när jag bad om en varm hehe.

Talades nyss vid med min kära kompis i telen, lite berusad var han, han skulle vidare till någon tillställning han var bjuden på, tydligen skulle flera kändisar vara där, bland annat Björn Borg. Hehe han lät lycklig över det:P
Jaja inte så intresant för er att veta. men de var roligt han pratade på en hel del då han inte var helt nykter, hihi.

Nu ska jag göra mig lite mat och sätta mig med min bok (about a boy) eller så sätter jag mig och skriver lite.

Kram på er.

Ps. Det är bra nära till julafton, 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0